Pomagam tworzyć marki, które są .
Pomagam tworzyć marki, które są w stanie zmieniać świat, ludzi i firmy
Uwielbiam tworzyć produkty wspierające realny biznes
Marka to coś więcej niż tylko logo czy kolorystyka. To cały system wartości i komunikacji, który pozwala firmie wyróżnić się na tle konkurencji
i budować silną pozycję na rynku.
i budować silną pozycję na rynku.
Posiadanie strategii marki i jej analizy pozwala na:
- Skuteczniejsze dotarcie z przekazem do grupy docelowej
- Lepsze zrozumienie potrzeb i oczekiwań tej grupy
- Zbudowanie silnej i rozpoznawalnej pozycji
- Efektywniejsze komunikowanie się z grupą docelową
- Budowanie lojalności i zaangażowania odbiorców
- Utrzymanie spójności w komunikacji
- Zwiększenie wartości rynkowej brandu
- Poprawę wyników biznesowych i osiąganie celów firmy.
Startegia marki zawiera
Audyt i założenie komunikacji
- Wprowadzenie do procesu
- Analiza rynku i trendów społecznych, środowiskowych, ekonomicznych, wzorniczych i komunikacyjnych
- Ocena konkurencji
- Określenie kontekstu użytkowania i korzyści produktu
- Audyt sytuacji wyjściowej i projektowej marki
- Identyfikacja grup odbiorców komunikatu oraz zastosowanie komunikatu
Tworzenie strategii marki
Pozwala naszym klientom na lepsze zrozumienie ich grupy docelowej i jej wartości, co umożliwia skuteczniejsze dotarcie do tej grupy z przekazem.
- Analiza grupy docelowej
- Specyfika wartości
- Persony klienta i naszej persony – to fikcyjne osoby, które reprezentują naszą grupę docelową. Dzięki nim łatwiej jest zrozumieć potrzeby naszych klientów i lepiej dostosować naszą markę do ich oczekiwań.
- Moodboard – pomaga wizualnie przedstawić kierunek, w jakim powinna podążać marka, co ułatwia jej rozwój i konsekwentne budowanie wizerunku.
Moja strategia rozwoju regionu bieszczadzkiego
Strategia powstała z inspiracji Wydziału Promocji Miasta Sanoka w 2019 roku. Czas realizacji to 7 miesięcy.
CELE:
- Przygotowanie 10-15 letniej strategii rozwoju regionu
- Stymulowanie rozwoju społeczno-gospodarczego regionu
- Wprowadzenie koncepcji pracy w oparciu o długoterminową strategię do planu działania różnych społeczności lokalnych
- Identyfikacja i wskazanie optymalnego kierunku rozwoju regionu bieszczadzkiego
- Przygotowanie regionu do zmian zachodzących w skali globalnej i regionalnej
Oprócz analizy i syntezy danych oraz trendów, stworzyłem nową identyfikację wizualną dla regionu bieszczadzkiego.
Założeniem było zapewnienie 3 powiatom odmiennej, ale spójnej identyfikacji wizualnej, nawiązującej do kultury regionalnej, ale skupionej na nowych trendach.